Technical Support & Front-End Developer

+ affiniteit met/interesse in Datasystemen

Fulltime, standplaats: Groningen

 

Ben jij een communicatieve topper? Heb je oog voor design? Overtref jij graag verwachtingen en kun je hoofd- van bijzaken onderscheiden? Kun je snel schakelen, pro-actief en ben je service gericht? Voel jij je thuis in een commerciële omgeving en draai je je hand niet om voor een technisch vraagstuk? Heb je daarnaast ervaring met Front-End development, en vertaal jij robuuste back-end systemen in een goed uitziende en gebruiksvriendelijke user-interface? Doe jij nét dat stapje extra? Laat het ons weten, misschien ben jij de persoon die we zoeken!

 

Werkzaamheden

In de functie van Technical Support & Front-End Developer combineer jij het (tijdig en boven verwachting) afhandelen van klantvragen die telefonisch, per mail of ons ticketsysteem binnen komen, met het het Front-End development van onze eigen platformen en online marketing materiaal voor onze klanten. Je werkt in een team van Back-End developers (C#/.NET), technische support, data scientists en project managers en zorgt samen met hen dat onze platformen aan zowel de achter- en de voorkant een sluitend geheel vormen, en je bent intensief in contact met onze klanten en weet de klantvraag (zowel technisch als grafisch) te vertalen naar jouw vakgebied.

 

Er zijn tal van werkzaamheden, denk bijvoorbeeld aan:

 

  • Klantvragen beoordelen, beantwoorden en eventueel doorzetten
  • Het vullen van de knowledge base (JIRA Confluence)
  • Het up-to-date houden van ons ticketsysteem
  • Onderhouden van bestaande websites (hoofdzakelijk in WordPress)
  • Meedenken over en opzetten van campagnesites voor klanten
  • Front-end werkzaamheden aan onze eigen platformen
  • Ontwerpen en maken van email-templates (HTML)

Wat verwachten wij verder van jou?
Naast de profielschets hierboven verwachten we eigen initiatief, we verwachten dat je je verantwoordelijkheid neemt en dat je breder kijkt dan alleen je eigen takenpakket. We zijn open tijdens reguliere kantoortijden, maar het is mogelijk dat er in het weekend hoog urgente zaken binnen komen. Daarin verwachten we flexibiliteit. Ons ambitie niveau ligt hoog, we groeien graag door totdat we een topspeler zijn op het gebied van ‘Big Data’, processen en Business Intelligence oplossingen. We zoeken daarom (aankomende) topspelers met dezelfde ambitie, die binnen hun vakgebied een actieve en ondernemende bijdrage leveren aan het succes van DATANEXT.

 

Wat bieden we jou?

We zijn een kleine en solide werkgever, we hebben een team waarin humor een grote rol speelt. We geven veel vrijheid, en stimuleren en faciliteren ieder lid van ons team om door te groeien. We zijn een open en platte organisatie, waarin men elkaar respecteert, support én stimuleert. We hebben de lekkerste koffie, verzorgen je lunch en zorgen voor vers fruit op de werkplek. We zijn gevestigd in het voormalig Scheepvaarthuis, in Groningen Zuid: een prachtig verbouwd kantorenpand met gelijkgestemde bedrijven. Salaris is marktconform en we bieden een uitstekende pensioenregeling.

 

Wat zijn de functie eisen die we stellen?

  • HBO werk- of denkniveau
  • Minimaal 1 jaar ervaring met klantcontact
  • Ervaring met HTML5 / CSS3 en JavaScript
  • Kennis van en ervaring met WordPress (en/of soortgelijke platformen)
  • Analytisch denkvermogen
  • Pro-actief en ondernemend
  • Uitmuntende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in spraak en geschrift
  • Gevoel voor humor en communicatief sterk

 

Pluspunten voor:
Ervaring vanuit een SAAS-leverancier, ervaring met ticketsystemen (zoals JIRA) en ervaring met datasystemen op basis van .NET en SQL.

 

We ontvangen graag je CV en motivatie, je kan deze mailen naar hr@datanext.nl, t.a.v. Louise Wiggers. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Voldoe je niet aan alle bovenstaande eisen, maar denk je tóch de topspeler te kunnen zijn die we zoeken? Leg ons dan uit waarom, en overtuig ons je tóch uit te nodigen!