Wij recruiten op onze eigen wijze, soms in combinatie met een aantal vaste recruitment partners. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt daarmee niet op prijs gesteld.


Client & Data Services Executive – DATANEXT GROUP
Fulltime, Groningen

De DATANEXT Group bestaat uit een aantal labels, allen gebaseerd op haar eigen Customer Data Platform ‘DNX’. De uitingsvormen variëren in vorm en functie per klant, maar data staat altijd centraal, al dan niet gecombineerd met AI en Machine Learning. De verschillende labels richten zich o.a. op Marketing Automation, Quality Monitoring in klantcontact, AVG-ondersteuning en Lead Management. De verwerking, interpretatie en visualisatie van de data gebeurt veelal op basis van maatwerk. Vanuit het gebruik komen vraagstukken voort. Ben jij de pro-actieve, communicatief vaardige persoon, met verstand van data en databases? Heb je ervaring met klantcontact en zet jij nét even dat stapje extra? Misschien ben jij dan wel degene die wij zoeken!

Werkzaamheden
Als Client & Data Services Executive ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor het tijdig en boven verwachting afhandelen van de verschillende klantvragen die binnen komen via telefoon, mail of ons JIRA-ticketsysteem. De vraagstukken zijn veelal technisch van aard en data-gerelateerd. Desalniettemin kunnen er ook meer commerciële of administratieve verzoeken binnenkomen, welke zowel binnen het team als daarbuiten opgepakt worden. Verder houdt je samen met je collega’s het Jira-ticketsysteem up-to-date, vul je de knowledge base (JIRA Confluence) en schakel je met de andere teams inzake prioriteiten en oplossingen.

Wat verwachten wij verder van jou?
Naast de profielschets hierboven verwachten we eigen initiatief, we verwachten dat je je verantwoordelijkheid neemt en dat je breder kijkt dan alleen je eigen takenpakket. We zijn open tijdens reguliere kantoortijden, maar het is mogelijk dat er in het weekend hoog urgente zaken binnen komen. Daarin verwachten we flexibiliteit.
Ons ambitie niveau ligt hoog, we groeien graag door totdat we een topspeler zijn op het gebied van ‘Big Data’, processen en Business Intelligence oplossingen. We zoeken daarom (aankomende) topspelers met dezelfde ambitie, die binnen hun vakgebied een actieve en ondernemende bijdrage leveren aan het succes van de DATANEXT Group.

Wat bieden we jou?
We zijn een groeiende, maar solide werkgever. De teams bestaan o.a. uit Data Scientists, AI/ML specialisten, en developers. Humor speelt een grote rol. We geven veel vrijheid, en stimuleren en faciliteren ieder lid van ons team om te ontwikkelen. De functie binnen het Client & Data Services team is een perfecte start om onze klanten, platformen en databases te leren kennen, en vanuit daar door te groeien in de organisatie. We zijn een open en platte organisatie, waarin men elkaar respecteert, support én stimuleert. We hebben goeie koffie, verzorgen je lunch en zorgen voor vers fruit op de werkplek. We hebben een fijn kantoor in Groningen Zuid, salarissen zijn marktconform en we bieden een uitstekende regeling voor een persoonlijke oudedagsvoorziening.

 Wat zijn de functie eisen die we stellen?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met klantcontact
  • Analytisch denkvermogen
  • Pro-actief en ondernemend
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in spraak en geschrift
  • Kennis van, of ervaring met SQL

Pluspunten voor:

Ervaring vanuit een SAAS-leverancier, ervaring met ticketsystemen (zoals JIRA) en ervaring met datasystemen op basis van .NET en SQL.


We ontvangen graag je CV en motivatie, je kan deze mailen naar hr@datanext.nl, t.a.v. Louise Wiggers

Voldoe je niet aan alle bovenstaande eisen, maar denk je tóch de topspeler te kunnen zijn die we zoeken? Leg ons dan uit waarom, en overtuig ons je uit te nodigen!

 

Wij recruiten op onze eigen wijze, soms in combinatie met een aantal vaste recruitment partners. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt daarmee niet op prijs gesteld.